Masz coś niezwiązanego z żadnym z dostępnych for? A może chcesz po prostu poznać nowych ludzi? To miejsce właśnie dla Ciebie.

Moderator: MaxFloRec

01 sie 2007, 18:40
MaxFloRec
  • Dołączył(a): 11 lut 2007, 15:53
  • Posty: 356
  • Lokalizacja: Mikołów
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

super:D

Obrazek
01 sie 2007, 19:54
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 21 kwi 2007, 12:32
  • Posty: 498
  • Lokalizacja: KNZ
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

dobra wzialem tego userbara na bikeaction;p

01 sie 2007, 21:47
KwQ
mod
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 11 lut 2007, 19:11
  • Posty: 1014
  • Lokalizacja: Gdynia
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Zajebista praca, dzięki !

"I think of myself as an intelligent, sensitive human with the soul of a clown, which always forces me to blow it at the most important moments" - James "Jim" Douglas Morrison
01 sie 2007, 21:51
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 10 lut 2007, 22:54
  • Posty: 101
  • Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Mi nie dziala ten kod :(

BKW City...
01 sie 2007, 21:53
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 21 kwi 2007, 12:32
  • Posty: 498
  • Lokalizacja: KNZ
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

S!TO napisał(a):Mi nie dziala ten kod :(

jesli probujesz go uzyc na maxflo to norma ze nie dziala bo ta opcja tu nie dzialla wlasnie...

na innych forach np. U fo dzialac bedzie

02 sie 2007, 01:17
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 11 lut 2007, 11:24
  • Posty: 50
  • Lokalizacja: Częstochowa
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Nowe userbary =]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

02 sie 2007, 11:10
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 21 kwi 2007, 12:32
  • Posty: 498
  • Lokalizacja: KNZ
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

endrju napisał(a):Nowe userbary =]

Obrazek

Obrazek

Obrazek



wg mnie pierwszy najlepszy :]

02 sie 2007, 13:35
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 18 cze 2007, 23:30
  • Posty: 167
  • Lokalizacja: Cieszyn
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

endrju, spoko są ;-) wg mnie najlepszy ten 2 ;-)

"Jego słowa są szczęścia wodospadem
tą oto wodą razem ze składem
zalewa jak ulewa
lub zasypuje gradem"


PROSZĘ....

NIE KARMCIE TROLLI
03 sie 2007, 10:22
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 21 kwi 2007, 12:32
  • Posty: 498
  • Lokalizacja: KNZ
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

aaa ej bo chyba zle napisalem ... piszac pierwszy mialem ten na mysli co do wczesniej zrobiles i jest w pierwszym poscie;] wg mnie najlepszy :d

06 sie 2007, 09:47
Member
  • Dołączył(a): 10 lut 2007, 16:35
  • Posty: 100
  • Lokalizacja: Ruda Śląska
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Zrób, żeby były podlinkowane. Tzn. po naciśnięciu myszy juz przenosi na stronę mfs, żeby nie bawić się w pod linkowywanie.

I have a very dark appointment with destiny, thats my secret
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hyde-Park


Kto przegląda forum
  • Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
cron