Dział poświęcony produktom w sklepie, oraz informacji dotyczących samego sklepu.
http://www.sklep.maxflorec.pl

Moderator: MaxFloRec

07 paź 2009, 15:29
Member
Avatar użytkownika
  • Dołączył(a): 14 cze 2007, 20:24
  • Posty: 483
  • Lokalizacja: Mikołów
  • Podziękował : 0 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 razy

Zanim zadasz pytanie odnośnie sklepu, sprawdź czy nie ma go w FAQ

http://www.sklep.maxflorec.pl/info_pages.php?pages_id=4

Oto najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie. Mamy nadzieje, że usprawnią one obsługę naszych klientów.

1. Sposób płatności za zamówienia ?

SKLEP - Przelew na konto za pomocą Dotpay.pl (adres angielski)
SKLEP/ALLEGRO - Odbiór osobisty (płatność gotówką)
ALLEGRO – wpłata na konto

2. Czy jest możliwość wysłania paczki za pobraniem ?

NIE WYSYLAMY PACZEK ZA POBRANIEM.

3. Czy jest możliwość wysłania paczki kurierem ?

Tak, istnieje możliwość wysłania paczki kurierem, ale wymaga to ustaleń telefonicznych z obsługą sklepu.

4. Czy są wysyłane paczki za granice ?

Tak wysyłamy paczki za granice po wcześniejszym kontakcie z nami. Koszt wysyłki jest wyższy niż na terenie polski.

5. Kiedy paczka jest wysyłana ?

Paczki są wysyłane 2 razy w tygodniu w poniedziałki i czwartki.
Wpłaty które zostaną zaksięgowane na naszym koncie od czwartku po godz 14 do poniedziałku do godziny 14 są wysłane w poniedziałek, wpłaty które zostaną zaksięgowane od poniedziałku po godzinie 14 do czwartku do godziny 14 są wysłane w czwartek.

6. Koszt wysyłki przy zakupie kilku produktów ?

SKLEP – koszt jest generowany automatycznie w zależności od wagi przesyłki
ALLEGRO – przy zakupie 2 towarów koszt wynosi 10 zł
przy zakupie 3 towarów koszt wynosi 15 zł
przy zakupie 4 i więcej towarów koszt jest ustalany indywidualnie

7. Co mam zrobić gdy kupiony towar okaże się za mały / duży?
Jeżeli zamówiony towar okazał za mały / duży i chcesz wymienić go na większy/mniejszy, wtedy należy odesłać go nam na własny koszy i pokryć ponownie koszy wysyłki lub podjechać osobiście do siedziby firmy.
TOWAR WYMIENIANY NIE MOŻE MIEĆ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA

8. Co zrobić gdy dostane pękniętą płytę?
Płyty są starannie pakowanie w koperty bąbelkowe, więc powinny dotrzeć nie uszkodzone. Jeśli jednak tak stanie proszę odesłać ją na nasz adres, a my wyślemy nowa płytę (pod warunkiem ze będziemy mieli je na stanie).

9. Co zrobić jak dokonałem wpłaty a nie otrzymałem paczki?
- Skontaktować się z nami telefonicznie, aby ustalić co się dzieje z paczka
- Odwiedzić swój urząd pocztowy, aby dowiedzieć się czy paczka nie czeka na Ciebie na poczcie (listonosz nie zawsze zostawia awizo!)

10. Jakie mogą być powody nie wysłania paczki w terminie?
- Czas operacji międzybankowych
- Chwilowy brak towaru/rozmiaru na magazynie – informujemy o tym klienta telefonicznie lub SMS-em gdy nie uda nam się dodzwonić
- Siła wyższa np. opóźnienia lub strajk Poczty Polskiej
- sporadycznie błąd w księgowaniu na dotpay.pl


Czekamy na nowe ciekawe zapytania, które później zamieścimy na stronie FAQ aby mogły być pomocne inny.

Obrazek
"Everybody lies, but it doesn't matter because nobody listens"

Powrót do MaxFloSklep - Online


Kto przegląda forum
  • Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
cron